Naturex


Pogoji poslovanja

TRGOVINA DO NADAJNJEGA NE OBRATUJE!

 

KREME.SI - BREZPLAČNA POŠTNINA ZA NAŠE KUPCE

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.kreme.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.kreme.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »www.kreme.si«) upravlja podjetje Jesjes d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Spletna trgovina ima preprost način naročanja in ne vsebuje registracije uporabnikov. Tako se tudi podatki o uporabniku ne shranjujejo razen za potrebe tiskanja računa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.kreme.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
·    a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
·    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
·    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
·    d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
·    e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
·    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
·    g) način plačila in dostave,
·    h) časovno veljavnost ponudbe,
·    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
·    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba www.kreme.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene v spletni trgovini so predstavljene kot Redne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

Načini plačila
Ponudnik omogoča izvedbo plačila z gotovino ob prevzemu, po povzetju preko pošte Slovenije.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo kupca.

Cene
Spletna cena velja za vse artikle v spletni trgovini www.kreme.si.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.Cene veljajo do dne objave novega cenika na strani: www.kreme.si/cenik

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu  “Vaše naročilo je sprejeto v čakalno vrsto”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa
Izbrane artikle dodate v košarico s klikom na gumb "V košarico". Količine lahko določite bodisi pred klikom na gumb "V košarico", bodisi kasneje kadarkoli pred zaključkom nakupa, ker boste ustrezno obveščeni z dodatnimi besedili.
Do košarice dostopate s klikom na povezavo "Košarica", na vrhu strani.
Količine v košarici spreminjate tako, v polju za količino pri artiklu spremenite količino in na desni strani na ustrezni vrstici, kjer ste spremenili količino s klikom na gumb posodobi, posodobite količine enega artikla. Količine lahko spreminjate za vsak artikel posebej in nikakor vse na enkrat. Artikel iz košarice odstranite tako, da na izbrani vrstici, kjer se artikel nahaja kliknete na gumb odstrani.
Ko ste z vsebino košarice zadovoljni kliknete na gumb naprej.
V tem koraku količin ne morete direktno spreminjati, lahko pa ponovno kliknete na gumb košarica in popravite željeno in se zopet vrnete na ta korak. Če imate kupon za popust ga vnesite in kliknite uveljavi. Kupon se vnese na koncu, ko so vsi artikli dodani, saj kupon velja kot popust na celotno naročilo. Če boste kupon vnesli preden boste napolnili vašo košarico do konca, boste deležni le toliko popusta kolikor je bilo artiklov takrat v košarici, ko ste dodali kupon. Nato kliknete gumb naprej.
V tem koraku vnesete svoje podatke, če ste podjetje, vnesete tudi davčno številko, če ste davčni zavezanec, pred davčno številko zapišite »SI«.
S klikom na gumb naprej, boste zaključili svoje naročilo. Prejeli boste elektronsko spročilo z naročilnico / priponko. Po odpremi blaga boste prejeli potrdilo o odpremi blaga. Blago se plača po povzetju - pošti Slovenije. V pošiljki (najkasneje ob prejemu blagya)boste prejeli tudi papirni račun.

Povzetek:
1. Naročilo sprejeto - Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslovu Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

2. Blago odpremljeno - Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

3. Nakup zaključen -  Ponudnik obvesti kupca o zaključku nakupa, obvestilu o prejetem plačilu, kupcu ravno tako pošjle še elektronsko različico računa. Papirno različico računa kupec prejme istočasno s pošiljko / v pošiljki.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema naročenega blaga odstopi od pogodbe brez pojasnila. Prejeto blago mora vrniti v 30 dneh od dneva, ko je obvestil Jesjes d.o.o., da odstopa od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži vključno s prosojno folijo in količinsko nespremenjeno ter z pripadajočo deklaracijo podjetja. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Kupnino vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga. V primeru da Jesjes d.o.o. ni v celoti izpolnila obveznosti iz pogodbe na daljavo, traja rok za odstop 3 mesece.

Dostava
Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošta Slovenije ob prevzemu pošiljke zaračuna 0,98 EUR za strošek plačila preko UPN obrazca.

DOSTAVA JE BREZPLAČNA

Značilnosti izdelkov
Glavne značilnosti izdelkov so navedene za vsak izdelek posebej. Vsak izdelek ima svojo predstavitveno stran.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev www.kreme.si, pri kupcih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum nakupa in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
·    jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
·    pošiljatelj bo jasno razviden,
·    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
·    jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
·    željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Podjetje:

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

Spletna trgovina ne obratuje!

-->